- Tóth Balázs Zoltán: Flesch Bálint: a dokumentarizmustól a megrendezettségig
- Cséka György: Az illúzió rendje – Ősz Gábor művészetéről – második rész
- Elek Orsolya: A fotós is elsősorban ember – Beszélgetés Samuel Gratacap francia fotográfussal
- Ébli Gábor: Múzeumi rangú vállalati fotókollekció – A cseh PPF befektetési csoport művészeti gyűjteménye
- Bordács Andrea: A nők gyönyörűek és szerethetők – Garry Winogrand fotói a Capa Központban
- Philpott Beatrix: Mayer György és az aktfényképezés kezdetei Magyarországon
- Farkas Zsuzsa: Magyar fényképgyűjtők – Beszélgetés Borda Márton Áronnal
- Szilágyi Sándor: Riport Szilágyi Sándorral a fotótörténet írásáról
- Albertini Béla: Magyar fotótörténet – 1919. augusztus – 1941. június – második rész
- Surányi Mihály: Neoavantgárd, új hullám, közös kultúra
- Tőry Klára: Hozzászólás Péntek Orsolya A magyar fotó 1840–1989
című könyvéhez (Látóhatár Kiadó, 2018) - Fejér Zoltán: TDC Stereo Vivid, a kreatív segítőtárs
- Kiállításajánló