- Az én elvárásom az, hogy a kép ne csak igaz legyen, hanem szép is – Chochol Károly fotóművésszel Bacskai Sándor beszélget
- Böröczfy Virág: Modellt állva – Molnár Ágnes Éva képeiről
- Somosi Rita: Egy korszak vége – A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem fotográfia szakos végzős hallgatói
- Pfisztner gábor: Hasselblad Award – Walid Ra’ad; Képtelen képes történelem?
- Szegő György: Reális Velence – Olasz pavilon a San Giorgio Maggiore apátságban, május 31– szeptember 30.
- Anne Kotzan: Arles-i találkozások – Fotófesztivál a bika jegyében
- Pfisztner Gábor: Szédítő magasság, nyomasztó mélység? – A kortárs fotográfiáról (3. rész)
- Baki Péter: Moholy-Nagy László Helsinki című felvételéről
- Fisli Éva– Tomsics Emőke: Nagyvárosi ikonok – Párizs és New York Kertész nélkül; Válogatás a Magyar Nemzeti Múzeum nemzetközi fotógyűjteményéből, 2011. VI. 24–26.
- Révész Emese: Megfigyelés, emlékezés, inspiráció – A fotográfia szerepe Csók István (1865–1961) korai munkásságában
- Dr. Veréb Viola: Szerzői jogi lehetőségek és korlátok – a fényképezőgép lencséjén keresztül
- Fejér Zoltán: Rupprecht Mihály, az első magyar fotóművész
- Farkas Zsuzsa: Az 1875. évi kereskedelmi törvény
- Sümegi György: Az 1956-os fényképek használati tanulságai – Alapfy Attila fotói
- Pusztai László: A színkezelési műveletek – Színkezelés a gyakorlatban (2. rész)
- Montvai Attila: Az ,,éles látás” matematikai háttere (2. rész)
- Tímár Péter: Könyvespolc
- E számunk szerzői
- Summary