- A műtermi munkával járó nyugalmat és a dokumentarista fotózás izgalmát is szerettem – Máté Gábor fotóművésszel BACSKAI SÁNDOR beszélget
- SOMOSI RITA: Egyensúly a két véglet között – Az emberi beavatkozás és személyesség rétegei Haid Attila munkáiban
- PALOTAI JÁNOS: Metafórák Mari Mahr kiállításán
- GELLÉR JUDIT: Ambivalens helyzetek – Fabricius Anna: Alany, állítmány, nem mellékes nevek című kiállításáról
- SZILÁGYI ANNA: Ázsia, egy átutazó szemével – Mátrai Miklós fényképeinek tükrében
- SZEGŐ GYÖRGY: Egy voyeur utazása – Martin Parr kiállítása Bécsben
- KINCSES KÁROLY: A részlet egésze – Horváth László képeiről
- SOMOSI RITA: Szép lányok, szép ruhák, szép képek – Nők Chanelben / Women in Chanel
- ANNE KOTZAN: A tipologikus tekintet – Hilla Becherre emlékezve
- PFISZTNER GÁBOR: A médium formája, avagy a forma médiuma… – Fotó és kortárs művészet 3. rész
- CSÉKA GYÖRGY: Szelfi, avagy a képek uralma és temetője
- NEVELŐ JUDIT: A gyűjtés új iránya – Válogatás a Szöllősi-Nagy–Nemes Gyűjteményből
- DEMETER ZSUZSANNA: Pillanatképek a Vidámpark múltjából
- ALBERTINI BÉLA: Egy fotóalbum előzményei – Pécsi József: Zwölf Aktaufnahmen, Berlin, W. J. Mörlins, 1922 / Karl Schenker: Zwölf Bildnis-Aufnahmen, Berlin, W. J. Mörlins, 1919
- MÓDOS GÁBOR: Pista Bácsi – Tóth István (1923–2016)
- FEJÉR ZOLTÁN: A Middlemiss kamera
- MONTVAI ATTILA: Hány megapixeles volt Michelangelo kalapácsa? – Avagy alkotói eszköz-e a fotótechnológia? 3. rész
- TÍMÁR PÉTER: Könyvespolc 2016/4
- E számunk szerzői 2016/4
- Summary 2016/4