- Bacskai Sándor: Az emberi nézőpontok kutatója – beszélgetés Hajtmanszki Zoltán fotóművésszel
- Pfisztner Gábor: Életkép a mai magyar fényképezésről – beszélgetés Beke László művészettörténésszel a Magyar Nemzeti Bank és az Európai Központi Bank által közösen szervezett Hungary Today fotókiállításról
- Szarka Klára: Divatvalóság – pár mondat a divatfotóról
- A stílus a lényeg – beszélgetés Hajdú Andrással
- Az igazán jó anyag nem megrendelésre születik – beszélgetés Lábady Istvánnal
- Az nem hőskorszak, hanem őskorszak volt – beszélgetés Lengyel Miklóssal
- Kincses Károly: Cserebere – Kurtág Judit képei a budapesti Ludwig Múzeumban
- Kemenesi Zsuzsanna: Konzervdobozok, Lomok és Ljubityelek – “MA” a Tekodemából
- Turay Balázs: Árnyak egy pekingi ablakon, avagy Kínai Lakoma
- Somogyi Zsófia: Új szögekből – Barakonyi Szabolcs fotói
- Szegő Dóra: Egyénített és megszámolhatatlan – A IV. Lumix digitális fotópályázat kapcsán
- Pfisztner Gábor: Tükröm, tükröm, mondd meg nékem! – Diane Arbus retrospektív a londoni Victoria & Albert Museumban
- Somogyi Zsófia: Város/Táj/Beavatkozás
- Pfisztner Gábor: “Múlt és jövő közt – a nyomasztó jelen – Kortárs kínai fotográfia a londoni Victoria & Albert Museumban
- Markovics Ferenc: Újabb felfedezések – Szádvári Éva, Dr. Gróh Gyula
- Katona István (1928–2006)
- Lussa Vince (1924–2006)
- Sümegi György: Kijavítjuk a történelmet – Almásy László 56-os fotóinak története
- Sümegi György: Saját és gyűjtött fotográfiák – Pap Zsolt forradalmi és fotó-emlékei
- Fejér Zoltán: Felhőfejes – egy elfeledett fotográfus, Szendrő István
- Baji Etelka: Magyar képek nyomában Bécsben
- Schwanner Endre: A Leica I-től a Nikon F6-ig (4. rész)
- Rák József: “Kétéltű” kamerák
- Tátrai Sándor: Színkezelés – Color Management (2. rész)
- Tímár Péter: Könyvespolc
- E számunk szerzői (Rövid életrajzok)
- Summary