- Szegő György: Egybelátó – Almásy Pál kiállításához
- Fekete Vali: Szavak a képekben – Látogatás Paul Almásynál
- Pfisztner Gábor beszélgetése Jokesz Antallal: Lenyúltam az életművemet
- Pécsi Marcell: Fotójamatőr és tragikusművész – Farkas Antal Jama
- Losonci Miklós: Hortobágy-szimfónia – Ilku János képei
- Baki Péter – Szabó Orsolya: Mesiac Fotografie Slovensko, 1990–2000
- Szegő György: Szelíd paparazzo – vad festő; François-Marie Banier kiállítása a Ludwig Múzeumban
- Vladimír Birgus – Jan Mlèoch: Cseh avantgárd fotográfia, 1918–1939 (A prágai Iparművészeti Múzeum anyagából)
- B. Horváth Csilla: Egy baranyai tanító fényképei a 20. század elejéről
- Régi Tamás: A lélekrabló
- Baki Péter: ,,…ha valamilyen kategóriába beleférek, az a nomád…” – Rodolf Hervé (1957–2000)
- Kincses Károly: Egyikünkről vagy mindnyájunkról? – Tamásy Sándor (1909–2001)
- Fejér Zoltán: Objektívtervezés, megrendelésre is
- Baki Péter: Egy igényes úriember, Dobrányi Géza
- Erdélyi László Attila – Színestechnika: Dobrányi Géza
- Markovics Ferenc: Néhány szó a standfotóról
- Bacskai Sándor: Egy nagyüzem, ahová sok melós kellett – Beszélgetés a Filmlaborról Baricz Katival és Török Lászlóval
- Daniel A. Carp: A fényképezés jövője
- Dr. Gloetzer László: Színes negatív filmek forszírozott előhívása
- Klug József: Két népszerű fekete-fehér negatív előhívó, a Kodak D76 és a Kodak Xtol
- E számunk szerzői
- Summary