- Beke László: A progresszív magyar fotó közelmúltja és jelene
- Szűcs Tibor: A határok átjárhatók – Fotó és képzőművészet
- Markovics Ferenc: Öt világrész fotóművészete Cegléden – Egy érdekes gyűjtemény históriája
- Galgóczy Zsuzsa: Műfajok határán, világok találkozásánál – Kunkovács László képeihez
- Bacskai Sándor: Ahogy bennünket látnak – Bruno Bourel budapesti képei
- Markovics Ferenc: Szemtől szembe – A Magyar Filmfotósok Egyesületének kiállítása
- Miltényi Tibor: Ipar, Vizkom, Fotó, Metaforikus képpárok – A Magyar Iparművészeti Főiskola hallgatóinak felvételei
- Peternák Miklós: Intermédia fotográfia – A Magyar Képzőművészeti Főiskola hallgatóinak felvételei
- Tímár Péter: Ficus Lyrata – Balla Demeteről, fényképei ürügyén
- Kerekes Gábor: Napló, 1993-97. – Polaroid 665 (Polaroid Galéria)
- Szabó G. László: Az erotika lovagja – Jan Saudek műtermében
- Szegő György: Paradzsanov fesztivál, Budapest
- Bacskai Sándor: A filmművészet alapja a fényképezés (Illés György – Molnár Miklós képeiről)
- Albertini Béla: Hit és csalódások – Egy erdélyi szociofotós életútja és munkássága
- Demeter Zsuzsanna: Egyetemi Szakdolgozatok – A fotográfia megjelenése a magyar sajtóban
- L. Baji Etelka: Brassairól, és egy aukcióról
- Rák József: Digitális kamera-kóstoló – Kodak Professional DCS 520 = Canon EOS D 2000
- Emlékező naptár
- E számunk szerzői
- Summary